Miło Cię widzieć w Wirtualnym Klubie Jogi

Namaste
Przygotuj swoją przestrzeń do praktyki, przewietrz pomieszczenie i załóż wygodny strój do ćwiczeń, który nie będzie krępował twoich ruchów. Antypoślizgowa mata do jogi zapewni twój komfort i bezpieczną praktykę szczególnie w sekwencji Surya Namaskar.
Pamiętaj by ćwiczyć na pusty żołądek, minimum 2h od ostatniego posiłku.
Ćwicz na miarę swoich możliwości. Nie za dużo, nie za mało. Nadrzędna zasada to Ahimsa – nie krzywdzenie. Nie porównuj się do nikogo, ani też do siebie z ‘wczoraj’. Liczy się Twoje samopoczucie TERAZ.
Ból piekąco, rwąco szczypiący jest sygnałem do natychmiastowego wyjścia z pozycji i zrelaksowania się pomiędzy asnami (ćwiczeniami jogi).
Jeśli masz problemy zdrowotne, pamiętaj by skonsultować się ze specjalistą i upewnić się o braku przeciwwskazań do praktyki jogi. Możesz do nas napisać, by skonsultować ewentualne modyfikacje podczas wspólnej praktyki.
Zapraszamy do korzystania z wybranych przez siebie materiałów pojedynczo lub według Pakietów dokonując opłaty członkowskiej. 
Po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto otrzymasz email z dostępem do wybranych materiałów. Nasze lekcje na żywo i warsztaty odbywają się w większości w zamkniętej grupie na facebooku oraz na platformie zoom. Jeśli masz jakieś pytania, napisz do nas i pozwól nam rozwiać twoje wątpliwości.

OM Shanti

Milena Lorkiewicz & zaspół Joga Club Online